************ The 多hลЙDØw Master of UltraVoiCe ************
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

************ The 多hลЙDØw Master of UltraVoiCe ************

HomeGalleryLatest imagesRadioYoutubeDownload SoftwaresPc ChangehoroscopeKairos ElladasHalkidiki Paradisehi5GmailYahooMailHotmailImageShackGlitter GraphicsSearchRegisterLog in

Plhrofories Gia To Pws Tha Balete To Diko Sas Video

Go down 
AuthorMessage
SONIC
Xat Administrator
Xat Administrator
SONIC

Number of posts : 452
Registration date : 2008-05-08

Plhrofories Gia To Pws Tha Balete To Diko Sas Video Empty
PostSubject: Plhrofories Gia To Pws Tha Balete To Diko Sas Video   Plhrofories Gia To Pws Tha Balete To Diko Sas Video EmptyFri Oct 24, 2008 11:39 am

Kalos irthate sto youtube video Tou UltraVoiCe! theleis kai esu na baleis to diko sou yotube video i apo alli selida? tote den exeis para na kaneis auto pou tha sou poume analutika.
1) Psaxneis to video pou theleis kai kaneis copy to Embed
2) Pas sto Thema Youtube Video
3) Anigeis ena NEW TOPIC Kai onomazeis to thema pou theleis na exei to youtube video
4) Kaneis Paste to Embed kai patas ok
5) Gia kathe youtube video na exei allo topic px: Psytrance video, tha anigete ena topic
me onoma "asteia video" kai ksexwrista gia allo Youtube Video tha anigete allo topic,etsi oste na min exete pola topic kai den mporei o user na brei auto pou thelei!
6) PROSOXH Min bazete ta idia Youtube Video efoson einai mesa sto forum
7) APAGOREYONTAI AYSTHRWS Ta akatallila video,ean doume kati tetoio tha ginete delete apo to forum

Kala post me YouTube Video na exete kai kali sas diaskedash Very Happy
Back to top Go down
http://www.ultravoice.dom.gr

Plhrofories Gia To Pws Tha Balete To Diko Sas Video
Page 1 of 1