************ The 多hลЙDØw Master of UltraVoiCe ************
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

************ The 多hลЙDØw Master of UltraVoiCe ************

HomeGalleryLatest imagesRadioYoutubeDownload SoftwaresPc ChangehoroscopeKairos ElladasHalkidiki Paradisehi5GmailYahooMailHotmailImageShackGlitter GraphicsSearchRegisterLog in

Pros tous xrhstes tou Chat UltraVoiCe pou theloun na kanoun register sto forum mas

Go down 
AuthorMessage
SONIC
Xat Administrator
Xat Administrator
SONIC

Number of posts : 452
Registration date : 2008-05-08

Pros tous xrhstes tou Chat UltraVoiCe pou theloun na kanoun register sto forum mas Empty
PostSubject: Pros tous xrhstes tou Chat UltraVoiCe pou theloun na kanoun register sto forum mas   Pros tous xrhstes tou Chat UltraVoiCe pou theloun na kanoun register sto forum mas EmptyMon Jun 23, 2008 5:46 am

Epidei uparxei anomalia se Chat GENIKA i genikos sta site,kai mporei na kanoun kamia xazomara opws px: spam sto forum anagkastikame na klidwsoume to site. dld.. otan kanete register tha mas erthei ena munhma gia na to kanoume Accept. an den to kanoume Accept den tha mporei na energopoihthei to register sas.gi auto parakalw na grafete to nickname sas pou exete sto irc gia na kseroume poios eiste kai to kanoniko sas to email.ntuxon provlimata me to forum mporeite na me enoxlisete sto Chat UltraVoiCe me to nick SONIC an den dw alithina sas stoixeia lupame alla den tha to apodexthw to register sas! Eyxaristw!!!

Last edited by UltraVoiCe on Tue Nov 25, 2008 2:51 am; edited 3 times in total (Reason for editing : Register forum)
Back to top Go down
http://www.ultravoice.dom.gr

Pros tous xrhstes tou Chat UltraVoiCe pou theloun na kanoun register sto forum mas
Page 1 of 1